Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 16:11 - Новия хит на Майли Сайръс
Автор: mailyhannah Категория: Музика   
Прочетен: 5608 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2010 16:47


  Can"t be tamed

For those who don"t know me, I can get a bit crazy
Have to get my way, 24 hours a day
"Cause I"m hot like that
Every guy everywhere just gives me mad attention
Like I"m under inspection, I always get the 10s
"Cause I"m built like that

I go through guys like money flyin" out their hands
They try to change me but they realize they can"t
And every tomorrow is a day I never planned
If you"re gonna be my man, understand

[Chorus]
I can"t be tamed, I can"t be saved
I can"t be blamed, I can"t, can"t
I can"t be tamed, I can"t be changed
I can"t be saved, I can"t be (can"t be)
I can"t be tamed

If I see my reflectiona bout my intentions
I"ll tell ya I"m not here to sell ya
Or tell ya to get to hell
I"m like a puzzle but all of my pieces are jagged
If you can understand this, we can make some magic
I"m on like that

I wanna fly I wanna drive I wanna go
I wanna be a part of something I don"t know
And if you try to hold me back I might explode
Baby by now you should know

[Chorus]
I can"t be tamed, I can"t be saved
I can"t be blamed, I can"t, can"t
I can"t be tamed, I can"t be changed
I can"t be saved, I can"t be (can"t be)
I can"t be tamed

I"m not a trick you play, I ride a different way
I"m not a mistake, I"m not a fake, It"s set in my DNA
Don"t change me (x4)
(I can"t be tamed)

I wanna fly I wanna drive I wanna go
I wanna be a part of something I don’t know
And if you try to hold me back I might explode
Baby by now you should know

[Chorus]
I can"t be tamed, I can"t be saved
I can"t be blamed, I can"t, can"t
I can"t be tamed, I can"t be changed
I can"t be saved, I can"t be (can"t be)
I can"t be tamed

Не мога да бъда опитомена

За тези, които не ме познават, мога да стана доста луда.
Трябва да става по моя начин 24 часа на ден.
Защото съм така гореща.
Всяко момче, навсякъде ми обръща лудо внимание.
Сякаш съм под надзор, винаги получавам десетки,
защото така съм изградена.

Минавам през момчетата, както парите през техните ръце.
Опитват се да ме променят, но осъзнават, че не могат.
И всяко "утре" е ден, който не планирам.
Ако ще си мой мъж, разбери..

[Припев]
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда спасена.
Не мога да бъда обвинявяна, Не мога, Не мога
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда променена.
Не мога да бъда спасена, не мода да бъда (не мога)
Не мога да бъда опитомена.

Ако имаш въпрос за намеренията ми
ще ти кажа, че не съм тук да те мамя
или да ти кажа да вървиш по дяволите.
Аз съм като пъзел, но всичките ми части са назъбени.
Ако можеш да разбереш това, ние можем да направим някаква магия,
просто така.

Искам да летя, искам да карам, искам да вървя.
Искам да съм част от нещо непознато.
И ако се опиташ да ме върнеш обратно, мога да избухна.
Скъпи, до сега трябваше да знаеш, че..

[Припев]
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда спасена.
Не мога да бъда обвинявяна, Не мога, Не мога
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда променена.
Не мога да бъда спасена, не мода да бъда (не мога)
Не мога да бъда опитомена.

Не можеш да ме изиграеш, всеки път действам различно.
Не съм грешка, не съм измамница, заложено е в ДНК-то ми
Не ме променяй (x4)
(Не мога да бъда опитомена)

Искам да летя, искам да карам, искам да вървя.
Искам да съм част от нещо непознато.
И ако се опиташ да ме върнеш обратно, мога да избухна.
Скъпи, до сега трябваше да знаеш, че..

[Припев]
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда спасена.
Не мога да бъда обвинявяна, Не мога, Не мога
Не мога да бъда опитомена, не мога да бъда променена.
Не мога да бъда спасена, не мода да бъда (не мога)
Не мога да бъда опитомена.

image
image
                                           image                                          image
 



Тагове:   новия,   хит,   Сайръс,   Майли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - това е много готино
25.02.2011 14:02
това е много готино
цитирай
2. анонимен - радиту
06.06.2012 13:24
това е супер
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mailyhannah
Категория: Забавление
Прочетен: 798627
Постинги: 24
Коментари: 358
Гласове: 136
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031